Rynek Infrastruktury
Zakłada się, że ze względu na jakość oraz stan infrastruktury transportu naziemnego, w trakcie Euro 2012 z transportu lotniczego może skorzystać w Warszawie pomiędzy 9,8 a 29,7 tys. osób, w Poznaniu liczba ta wahać się będzie między 8,2 a 24,5 tys. osób, w Gdańsku – 7,5 do 22,4 tys. osób, we Wrocławiu – 7,7 a 22,5 tys. osób.
W Warszawie będzie potrzeba 52-158 dodatkowych samolotów, w Poznaniu – 44-130 maszyn, w Gdańsku od 40 do 119, we Wrocławiu od 41 do 120.
Szacowana dodatkowa liczba operacji wynosi: dla Warszawy – od 104 do 316, dla Poznania – od 88 do 260, dla Gdańska – od 80 do 238, dla Wrocławia – od 82 do 240.
Biorąc pod uwagę planowane oddanie dużych inwestycji na lotniskach w Warszawie, Gdańsku, Poznaniu, Wrocławiu, Łodzi, Rzeszowie oraz otwarcie nowych lotnisk w Modlinie i Lublinie przepustowość polskich lotnisk powinna zwiększyć się o 54 proc.
W sierpniu 2011 roku prezes ULC podjął decyzje o wprowadzeniu koordynacji rozkładów w portach lotniczych miast-gospodarzy imprezy. Dzięki temu możliwe będzie dostosowanie infrastruktury i przepustowości lotnisk do strumienia pasażerów. Koordynatorem lotów została firma Airport Coordination Limited.